Keressen minket

Hírek

Átadták a Média a Családért-díjat

Avatar

Közzétéve

Dátum:

Budapesten a Várkert bazárban szerda este adták át a Média a Családért Alapítvány és a Képmás magazin Média a Családért-díját, melyet ezúttal Király Eszter érdemelt ki, aki az Én vagyok az apád blog ötletgazdája. Külhoni kategóriában a díjat Csatlós Tünde és Trella–Várhelyi Gyopár vehette át az erdélyi Nőileg magazinban megjelent Újrafércelt családok című írásáért.

Budapesten a Várkert bazárban szerda este adták át a Média a Családért Alapítvány és a Képmás magazin Média a Családért-díját, melyet ezúttal Király Eszter érdemelt ki, aki az Én vagyok az apád blog ötletgazdája. Külhoni kategóriában a díjat Csatlós Tünde és Trella–Várhelyi Gyopár vehette át az erdélyi Nőileg magazinban megjelent Újrafércelt családok című írásáért.


Király Eszter átveszi a díjat Lévai Anikótól és Bogsch Eriktől, a Richter Gedeon Nyrt. elnökétől (fotó: MTI)

Az ünnepélyes eseményt Lévai Anikó, Orbán Viktor miniszterelnök felesége nyitotta meg, aki arról beszélt, hogy botránnyal és szenzációval sokkal könnyebb hatni az emberekre, arra fogékony a társadalom, és rávilágított arra, hogy mégis vannak olyan újságírók és sajtóorgánumok, akik és amelyek olyasvalamit alkotnak, ami segít embernek maradni, ami segít szépen és jól élni, és olyan gondolatokat tárnak elénk, amelyek kapcsolódnak a családhoz, a családi élethez.

A Média a Családért-díjat a zsűri ezúttal Király Eszternek ítélte oda a hétköznapi apákat bemutató Én vagyok az apád blog ötletgazdájának az Erősebb leszel, mert elfordul a tekinteted magadról című interjújáért.

A külhoni kategóriában három vajdasági jelölt is volt, Csincsik Zsolt és Homolya Horváth Ágnes, a Magyar Szó újságírói, valamint Fehér Márta, a Hét Nap újságírója. Az ő családbarát írásaik Tóth Lívia, a zsűri délvidéki tagja válogatása nyomán kerültek versenybe, és oklevéllel jutalmazták őket.

A külhoni díjat, melyet Csatlós Tünde és Trella–Várhelyi Gyopárvehetett át az erdélyi Nőileg magazinban megjelent Újrafércelt családok című írásáért, Potápi Árpád János, magyar nemzetpolitikáért felelős államtitkár és Szász Jenő, a Nemzetstratégiai Kutatóintézet elnöke adta át. Potápi Árpád János kiemelte, azért tartották fontosnak támogatni a díjat, mert tavaly a külhoni magyar családok éve volt, idén pedig a külhoni magyar gyerekek éve lesz, és ezek mind segítenek szorosabbra fűzni a magyar–magyar kapcsolatokat.

A rendezvényen Beneda Attila családpolitikáért felelős helyettes államtitkár úgy fogalmazott, hogy 2010-ben a kormány „két alapra” helyezte működését: a munkaalapú társadalomra és az erős családokra. Arról beszélt, hogy családbarát országot szeretnének építeni és ebben kiemelkedő szerep jut a médiának, mértéktartó és értékadó emberekre és médiumokra van szükség, hogy ki lehessen szűrni az információözönből a valóban értékeset.

A Média a Családért-díjat 2006-ban alapította a Képmás magazin szerkesztősége együttműködve a Média a Családért Alapítvánnyal. Az elismerést évente egyszer osztják ki, és a nyertest a zsűri 12 jelölt közül választja ki. A díjjal olyan nyomtatásban megjelenő cikkeket, rádió- és televíziós műsorokat, valamint internetes írásokat jutalmaznak, amelyek segítséget adnak az elköteleződéshez, családtervezéshez, a boldog családi élethez.

Forrás: Magyar Szó

Tovább olvas
Facebook Pagelike Widget
  • Áttörés a Jordán-vírus elleni rezisztencianemesítésben

    Korábban már említettük, hogy az egyik nagy nemesítőcég nagy sikert ért el a paradicsomot megbetegítő veszélyes vírus elleni rezisztencianemesítésben, röviddel később pedig egy másik ismert nemesítő is óriási áttörést jelentett be.

  • Szőlővédelmi újdonságok a BASF-nél

    Idei második online kísérleti bemutatóján a szőlőben használható gombaölő szerek fejlesztését mutatta be a BASF. A téma a peronoszpóra és a feketerothadás elleni védekezés volt. Hajnal Gábor marketingvezető hangsúlyozta, hogy a BASF fejlesztésben elkötelezett cégként régóta dolgozik azon, hogy a termesztők számára zökkenőmentes legyen az átmenet a szerkivonásokon.

  • Újabb üzletlánc kötelezte el magát a fenntartható csomagolások terén

    A brit Aldi bejelentette következő nagy ívű tervét, miszerint 100%-ban újrahasznosított csomagolásban forgalmazza sajátmárkás reggeli pelyheit év végére.

Címkék

Legtöbbet megtekintett