Keressen minket

Hírek

Helyettes államtitkár: a kormány fontosnak tartja, hogy az apákra is kellő figyelem jusson

Avatar

Közzétéve

Dátum:

A kormány elkötelezett amellett, hogy az apákra is kellő figyelem jusson – mondta az Emberi Erőforrások Minisztériumának családpolitikáért felelős helyettes államtitkára hétfőn Budapesten, a Férfiak Klubja által kezdeményezett, Vállvetve apával című esemény egyik helyszínén.

Az apák napjához kapcsolódva rendezett program lényege, hogy az apák vigyék be gyerekeiket a munkahelyükre, így töltve velük minőségi időt, s megmutatva nekik a munkájukat.

Beneda Attila – a kezdeményezéshez csatlakozó Grantis Hungary Zrt. pénzügyi tanácsadócégnél – azt hangoztatta, a kormány elkötelezett a családok erősítése mellett, és fontosnak tartja, hogy az apákra is kellő figyelem jusson, ennek érdekében 2010 óta szinte az összes családtámogatási elem elérhető a számukra is, valamint a családvédelmi akciótervben is szerephez jutnak.

Azt szeretnék, hogy a kívánt, tervezett, vágyott gyerekek megszülessenek, és kialakuljon a munka és a család egyensúlya, ehhez pedig az olyan kezdeményezések, mint a Vállvetve apával nagy segítséget adhatnak – emelte ki a helyettes államtitkár.

Bedő Imre, a Férfiak Klubja alapítója elmondta, azért indították tavaly útjára a kezdeményezést, mert úgy látták, nem egyértelmű, hogyan kell ünnepelni apák napját.

Ezért új hagyományt szeretnének teremteni, hogy az apák avassák be a munkahelyi “titkos életükbe” a gyerekeket, akiknek nagy élmény a betekintés a felnőttek világába, valamint elmélyíti az apa és a gyerek kötődését – fűzte hozzá.

Bedő Imre kitért arra is, hogy gazdasági vonatkozása is van a programnak, mivel sok gyerek úgy nő fel és úgy kerül ki az iskolából, hogy nem lát munkahelyet.

Idén több mint 60 cég, önkormányzat és oktatási intézmény csatlakozott a programhoz – tette hozzá.

Forrás: MTI

Fotó/Illusztráció: Canva

 

Tovább olvas
Facebook Pagelike Widget
  • A fogyasztói magatartást vizsgálták

    A Motivaction piackutató ügynökség rendszeresen végez felméréseket az európai fogyasztói magatartásról – különös tekintettel a virág- és dísznövényvásárlási szokásokra – a Holland Virágiroda megbízásából. Az eredményekből levont következtetések aztán átültethetők a marketingeszközökbe és felhasználhatók a reklámkampányok során.

  • Ketchup-hiány van Amerikában, a COVID a felelős

    Az Egyesült Államokban a COVID-19 járvány csökkentette az ikonikus paradicsomszószok számát az asztalokon. Az egészségügyi korlátozásokkal kapcsolatos változások és a járványügyi hatóságok ajánlásai okolhatók a történtekért.

  • Merre halad a tenyésztés a tejelő ágazatban?

    Az Egyesült Államok Mezőgazdasági Minisztériuma és a Tejelő Szarvasmarha- tenyésztési Tanács kutatói az amerikai tejipari tenyésztési szelekciós célkitűzések meghatározásáról készítettek elemzést, melyben rávilágítanak a lehetőségekre és akadályokra az állatok teljesítményének dokumentálására szolgáló új technológiákkal kapcsolatban.

Címkék

Legtöbbet megtekintett