Keressen minket

Hírek

NAV: február közepéig mindenki megkapja a munkáltatói igazolásokat

Avatar

Közzétéve

Dátum:

Február közepéig mindenki megkapja a tavalyi jövedelme és esetleges önkéntes pénztári, nyugdíj-előtakarékossági vagy nyugdíjbiztosítási befizetései után a munkáltatói, kifizetői és pénztári igazolásokat – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kedden az MTI-vel.

Február közepéig mindenki megkapja a tavalyi jövedelme és esetleges önkéntes pénztári, nyugdíj-előtakarékossági vagy nyugdíjbiztosítási befizetései után a munkáltatói, kifizetői és pénztári igazolásokat – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kedden az MTI-vel.

Kiemelték: az igazolások alapján ellenőrizhető az szja-bevallási tervezet és érvényesíthető az adó-visszatérítés, ha a levont adóelőleg meghaladta a fizetendő adót.

Akinek van ügyfélkapuja, az automatikusan elkészített adóbevallási tervezetet március 15-től elérheti a NAV honlapján vagy a magyarorszag.hu kormányzati portálon – ismertették. Ügyfélkapu-hozzáférést a NAV ügyfélszolgálatain és a kormányhivatalokban lehet igényelni – tették hozzá.

A tervezet postázását a NAV-tól március 18-áig lehet kérni sms-ben, a NAV honlapján elérhető űrlapon vagy formanyomtatványon levélben, kötetlen formában adóazonosító jel és születési dátum megadásával, a NAV telefonos tájékoztató rendszerein keresztül, valamint személyesen a NAV ügyfélszolgálatain is.

A postázni kért tervezeteket a NAV tértivevényesen, április 30-áig küldi el az igénylőknek. Aki elmulasztja a március 18-i határidőt, már csak személyesen, az ügyfélszolgálatokon kérheti a papíralapú tervezetet.

Forrás: MTI

Fotó/Illusztráció: Canva

Tovább olvas
Facebook Pagelike Widget
  • Termesszünk új fajtákat, vagy javítsuk a meglévőket?

    A klímaváltozás szőlő- és borágazatra gyakorolt hatásáról rendezett beszélgetést a Mathias Corvinus Collegium Klímapolitikai Intézete Litkei Máté igazgató vezetésével. Magyarország az éghajlatváltozás szempontjából a sérülékenyebb országok közé tartozik, a mezőgazdaság egészének teljesítményében kulcskérdés a vízzel való gazdálkodás.

  • A fogyasztói magatartást vizsgálták

    A Motivaction piackutató ügynökség rendszeresen végez felméréseket az európai fogyasztói magatartásról – különös tekintettel a virág- és dísznövényvásárlási szokásokra – a Holland Virágiroda megbízásából. Az eredményekből levont következtetések aztán átültethetők a marketingeszközökbe és felhasználhatók a reklámkampányok során.

  • Ketchup-hiány van Amerikában, a COVID a felelős

    Az Egyesült Államokban a COVID-19 járvány csökkentette az ikonikus paradicsomszószok számát az asztalokon. Az egészségügyi korlátozásokkal kapcsolatos változások és a járványügyi hatóságok ajánlásai okolhatók a történtekért.

Címkék

Legtöbbet megtekintett