Keressen minket

Hírek

Nem jár többet a vonat

Avatar

Közzétéve

Dátum:

A Srbija Voz vasútforgalmi vállalat tegnap bejelentette, hogy infrastrukturális munkálatok miatt február 1-jétől változások lesznek a Belgrád–Újvidék–Szabadka–Kelebia (államhatár) vonalon közlekedő nemzetközi vonatok menetrendjében. A munkálatok miatt átmeneti változások lesznek a hazai vasúti közlekedésben is: a vonatok csak az Újvidék–Szabadka–Újvidék vonalon közlekednek, Újvidéktől a fővárosig ( Belgrádig – szerk. megjegyzése) pedig nem lehet vonattal eljutni.

A Srbija Voz vasútforgalmi vállalat tegnap bejelentette, hogy infrastrukturális munkálatok miatt február 1-jétől változások lesznek a Belgrád–Újvidék–Szabadka–Kelebia (államhatár) vonalon közlekedő nemzetközi vonatok menetrendjében. A munkálatok miatt átmeneti változások lesznek a hazai vasúti közlekedésben is: a vonatok csak az Újvidék–Szabadka–Újvidék vonalon közlekednek, Újvidéktől a fővárosig ( Belgrádig – szerk. megjegyzése) pedig nem lehet vonattal eljutni.


Belgrádból csütörtökön indul az utolsó járat Újvidékre (Fotó: zeleznicesrbije.com)

A Srbija Voz vasútforgalmi vállalat közleménye szerint a Belgrádból 11 óra 13 perckor Budapestre (a Keleti pályaudvarra) induló szerelvény február 1-jétől Újvidékről indul 11 órakor Kelebiára, ahol az utasok 14.46-kor átszállnak, és folytatják az utat Budapest felé. Az a szerelvény, amely Budapestről, a Keleti pályaudvarról szokott indulni Belgrádba 7.57-kor, februártól 11.57-kor indul Kelebiára, ott átszállás következik, majd a vonat 15.41-kor indul tovább, és csak Újvidékig közlekedik.

A Belgrádból Budapest irányába 21.15-kor, valamint a Budapestről Belgrádba 22.15-kor induló szerelvény a munkálatok befejezéséig nem közlekedik.

Februártól úgyszintén szünetel annak a nemzetközi vonatnak a közlekedése, amely Belgrádból Bécsbe szokott indulni reggel 7.13-kor, illetve amely Bécsből Belgrád felé indul 8.42-kor.

A vasútforgalmi vállalat nem szolgáltatott információt arról, hogy meddig lesznek érvényben az átmeneti változások, ám korábbi hírek szerint a Belgrád–Újvidék vasútvonal egy éven át lesz zárva.

Mint ismeretes, a Belgrád–Budapest gyorsvasút kiépítése keretében jelenleg munkálatok folynak Belgrád központi pályaudvara és Ópázova között, továbbá Ópázova és Újvidék között is. Épül a Fruška gorán átvezető alagút és az alagút bejáratához vezető völgyhíd. Decemberben úgy értesültünk, hogy a munkálatok alatt a vasúti teherszállítást Pancsova felé irányítják át, míg a személyszállítást autóbuszokkal szervezik majd meg. A Srbija Voz vasútforgalmi vállalat tegnap még nem adott információt arról, hogy a személyszállítást megszervezik-e az említett vasútvonalon.

Forrás: Magyar Szó

Tovább olvas
Facebook Pagelike Widget
  • Az integráció nem a vitákról szól

    Hatalmas erőfeszítéseket tesz az Európai Unió a leszakadó országok gazdasági felzárkóztatásáért, a közös gazdasági erőt biztosító integráció elmélyítéséért, és még sok tennivaló van ennek érdekében. Erőfeszítések ide vagy oda, az biztos, hogy a COVID után gazdasági értelemben is más lesz a világ.

  • Gyógynövények - Nem is gondolnánk…

    A világon rengeteg, megközelítőleg 12 000 gyógynövényfaj él, ebből hazánkban 300-350-et használtak kisebb-nagyobb jelentőséggel történelmünk során. Jól látszik, hogy a körülbelül 30 gyakori, közismert gyógynövényen túl még sok olyan növény él hazánkban, amelyek valamilyen gyógyhatással, vagy kedvező élettani hatással rendelkeznek. Néhány meglepő képviselőjüket mutatjuk be.

  • A tehenész-gumicsizma már a múlté

    Egy pályakezdő agrármérnöknek hatalmas megpróbáltatás a semmiből felépíteni egy vállalkozást, ugyanakkor nem is lehetetlen. Hogy megvalósuljon, folyamatos tapasztalatszerzésre van szükség: meg kell ismerni a szakma legalját, a kétkezi munkát, az alkalmazottak gondolkodásmódját, az állatok életét, és ezekből építkezve létrehozni a vállalkozást, máskülönben a cég ingatag alapokon nyugszik.

Címkék

Legtöbbet megtekintett