Keressen minket

Hírek

Nyolcvanegy éves korában találkozott először 103 éves édesanyjával egy ír nő

Avatar

Közzétéve

Dátum:

Több évtizednyi keresés után végül idén áprilisban találkozott először 103 éves édesanyjával egy 81 éves ír nő – adta hírül a BBC News.

A Dublinban született Eileen Mackent csecsemőkorában örökbe adták és 19 évesen kezdte el keresni vér szerinti édesanyját. Macken tavaly felvette a kapcsolatot az ír RTÉ Radio 1 csatorna egyik műsorának készítőivel, hogy elmesélje történetét a hallgatóságnak.  Tavaly augusztusban aztán egy genealógus azzal hívta fel a 81 éves asszonyt, hogy megtalálta az édesanyját Skóciában.

“Amikor ezt meghallottam, semmi sem tarthatott vissza attól, hogy felkeressem őt” – idézte fel a háromgyerekes Eileen.

Az asszony áprilisban utazott el Skóciába, ahol csaknem hatvan évnyi keresés után végre találkozott édesanyjával, Elizabethtel, aki szombaton lesz 104 éves.

“Ő a legszebb nő a világon, csodálatos családdal, akik nagy szeretettel fogadtak engem” – mondta el a találkozót követően Eileen a rádióban. Hozzátette: “azt mondtam neki: +tudod, én a lányod vagyok+, ő pedig felnézett rám és megfogta a kezemet”.

Eileen, aki azt is megtudta, hogy van két fiú féltestvére, elmondta, az édesanyjával való találkozó olyan boldogságot okozott számára, amelyről soha még csak nem is álmodott.

Forrás: MTI

Képünk illusztráció., Fotó: Pixabay

Tovább olvas
Facebook Pagelike Widget
  • Termesszünk új fajtákat, vagy javítsuk a meglévőket?

    A klímaváltozás szőlő- és borágazatra gyakorolt hatásáról rendezett beszélgetést a Mathias Corvinus Collegium Klímapolitikai Intézete Litkei Máté igazgató vezetésével. Magyarország az éghajlatváltozás szempontjából a sérülékenyebb országok közé tartozik, a mezőgazdaság egészének teljesítményében kulcskérdés a vízzel való gazdálkodás.

  • A fogyasztói magatartást vizsgálták

    A Motivaction piackutató ügynökség rendszeresen végez felméréseket az európai fogyasztói magatartásról – különös tekintettel a virág- és dísznövényvásárlási szokásokra – a Holland Virágiroda megbízásából. Az eredményekből levont következtetések aztán átültethetők a marketingeszközökbe és felhasználhatók a reklámkampányok során.

  • Ketchup-hiány van Amerikában, a COVID a felelős

    Az Egyesült Államokban a COVID-19 járvány csökkentette az ikonikus paradicsomszószok számát az asztalokon. Az egészségügyi korlátozásokkal kapcsolatos változások és a járványügyi hatóságok ajánlásai okolhatók a történtekért.

Címkék

Legtöbbet megtekintett